Tuesday, 27 November 2012

Cuti Sekolah





Hey guys,

Korang buat apa cuti ni???

Mesti ada yang pergi melancong,outing,melawat tempat-tempat yang menarikkan ??

Aku kalau sebaliknya aku duduk rumah ,kemas rumah,makan dan tido :) Tpi kadang kadang bosan jugak .

Hari tuhkan aku pergi MAHA kat MARDI .Best la jugak .Event ni 1 kali 2 tahun..Macam -macam gerai ada,ada gerai makan,*ini yang best ,ada gerai tempat jual coklat,gerai biskut.


Aku ada tengok seekor haiwan ni tau ..Namanya Dhab-menurut pak cik tuh la .

Dhab ni dorang buat ubat .Nampak ngeri la jugak .*geli aku tengok .Dhab ni boleh jumpa kat Arab .Kat Malaysia tak de lagi binatang ni.


Lepas kitaorang penat  pusing -pusing ,aku pon pergila beli Iceblended


*Iceblended dia sedap sedap tau ..*rugi kalu korang tak rasa.
Iceblended dia harga yang berpatutan dan sedap.

Lepas tuh kitaorang pergi Taman Cahaya,*tempat ni ala-ala ICITY jugak 


*Cantik kan???sebelah tuh adik aku :)
Tempat ni sunyi sikit ,mybe sebab tak ada orang nampak kot.




No comments:

Post a comment

Copyright@2012.Najihah